zaterdag, januari 19, 2008

Een Fiat 500

Vorig jaar werd de nieuwe gestroomlijnde Fiat 500 op de markt gebracht, maar de eigenaar van dit exemplaar is er blijkbaar zo aan gehecht dat hij hem niet wilde inruilen voor een nieuwe.

Ik zag dit autootje zojuist bij de supermarkt geparkeerd staan en stelde me zo voor dat hij toebehoord aan zo'n hippe vogel met dreadlocks en een piercing op een rare plaats, die hele nachten met z'n laidback vrienden zit te chillen terwijl ze de joint doorgeven.
Terwijl ik de boodschappentassen aan mijn fiets hing, reed het autootje ineens aan me voorbij. Er zat geen jonge man in, maar een oude vent met een geruite pet die me een stuurse blik toewierp. Misschien was hij 40 jaar geleden wel een hippe vogel geweest en heeft hij nooit afstand kunnen doen van zijn geliefde Fiat 500.

Geen opmerkingen: