zaterdag, juni 07, 2008

.Wat onbeleefd

Oeps, wat onbeleefd...ik ben zomaar met de deur in huis gevallen. En maar schrijven over mijn ervaringen met de Italiaanse scholen. Ik had mij eerst even moeten introduceren...

Hallo Allemaal,

Jullie hebben er een nieuw schrijfgenootje bij.
Mijn naam is Miranda, geboren te Haarlem .Ik kom uit een doorsnee Nederlandse familie; vader, moeder, grote zus en kleine broer en ik zit daar tussen in.
Na hier en daar wat te hebben rondgedwaald over deze aardbol ben ik in 1990 voor een weekje in Napels beland. Een weekje logeren bij de ouders(schatten van mensen maar absoluut geen doorsneefamilie) van Marco, die ik in Spanje had leren kennen...ik heb er drie jaar in huis gewoond.
Nee ze hebben ons(of mij) er niet uitgegooid...Marco en ik zijn getrouwd(oh dat verhaal moet ik echt eens vertellen!) en hebben onze eerste dochter gekregen(in een Italiaans ziekenhuis..oh even aantekeningen maken voor de volgende blogs!)Claudia die nu bijna 15 jaar is.
In 1998 zijn we naar Varese verhuisd. Dat is werkelijk een leuk klein stadje op een 40 km van Milaan af.
In 2000 wordt onze tweede dochter geboren, Melanie.
In 2001 neem ik een winkel over van Original Marines. En in 2006 heb ik een tweede winkel geopend.

In de weinige vrije tijd wat mij zo overblijft ben ik wel graag met mijn dochters in de weer.Het zijn 2 prachtmeiden! Voor mij zijn ze absoluut mijn "batterijopladers".

Zo in een notedop even heel droog voorgekouwd, maar dit ben ik dus.

Groetjes!
Miri

4 opmerkingen:

Liesbeth zei

Benvenuta!
Ik ben benieuwd naar jouw verhalen, ik heb zelf ook jaren ervaring met het hebben van een eigen zaak in IT.

Napw zei

Hoi Miranda,

Teneerste benvenuta! Ik begrijp je verhaal iets beter, nu je schrijft dat je dochter bijna 15 is en dus voor het ginnasio moet/zal kiezen in september....In je eerste verhaal is zij pas 4,ahaha.
Je hebt 2 franchisings van Original Marines? Ik weet niet hoever dat anders is, dan helemaal alleen een eigen zaak hebben!
Ik ben zeer benieuwd.

Ron Roelandt zei

Ik zie dat je je letterlijk 360° door het Italiaanse leven heenslaat. Dat levert vast en zeker nog genoeg stof tot opwaaien en schrijven op.
Ik zal het met interesse volgen.

Anoniem zei

better search engine rankings small business seo backlink service buy backlinks